Hoe lang duurt het voordat jullie leveren?
De bestellingen, mits voorradig, worden binnen 1 a 2 werkdagen* verstuurd.
* Met uitzondering rondom feestdagen zoals Kerst, oud en nieuw, Hemelvaart en Pasen.
Kan ik een bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan. In principe versturen wij alle bestellingen maar indien gewenst kan de bestelling ook afgehaald worden. U kunt voor het afhalen een afspraak maken via onze klantenservice. Onze adres gegevens vindt u op de beginpagina onder het hoofdstuk "over ons".
Met welke vervoerder verzenden jullie de bestellingen?
De bestellingen worden met DHL For You of met Postnl geleverd. Dit is afhankelijk van het afleveradres of de voorkeur van de klant. Deze voorkeur kan opgegeven worden bij het invul-veld opmerkingen tijdens het bestellen.
Waar vind ik meer informatie over verzendingen
Meer verzend-informatie vindt u hiernaast onder het hoofdstuk "verzendinformatie" of via de volgende link:http://www.gezondheid-aanbiedingen.nl/Webwinkel-Page-71008/Verzendinfo..html
Hoe kan ik de bestelling betalen?
U kunt bij ons betalen door middel van de volgende methoden:
Ideal
Vooruitbetaling
PayPal
Creditcard (Visa, Mastercard, Maestro --> via PayPal)
Achterafbetaling via Afterpay
Hoe werkt betalen achteraf?
Voor Nederlandse klanten:
AfterPay voert voor www.gezondheid-aanbiedingen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij www.gezondheid-aanbiedingen.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 250,00.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Voor belgische klanten:
AfterPay voert voor www.gezondheid-aanbiedingen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay via e-mail ontvangt om uw gekochte product(en) te betalen.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
Kiest u voor het eerst voor AfterPay? Dan vragen wij u eenmalig om uzelf kenbaar te maken bij AfterPay door een vooruitbetaling te doen van uw gekochte product(en). U ontvangt hiervoor van AfterPay een betaalverzoek via e-mail. Wanneer deze eenmalige vooruitbetaling succesvol is voldaan kunt u bij een volgende bestelling gebruik maken van achteraf betalen met AfterPay.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen.
Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Ja, we zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk en verplichten ons aan de regels te houden welke door het Keurmerk zijn opgesteld. Dit geeft de klant de grootst mogelijk waarborg voor de aankopen. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar http://www.keurmerk.info
EEN BETROUWBAAR KEURMERK BETEKENT:
dat alleen de keurmerkeigenaar bepaalt wie zijn keurmerk op een product of dienst mag voeren,
dat duidelijk is waar het keurmerk voor staat,
dat duidelijk is waar een product of dienst aan moet voldoen om het keurmerk te mogen voeren,
dat het keurmerk controleert of een product of een dienst dat het keurmerk voert wel echt voldoet aan die eisen,
dat gecontroleerd wordt of al die informatie over een keurmerk wel openbaar is, dus gemakkelijk te vinden voor u als consument.
Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?
De gegevens welke opgegeven zijn door de klant worden op geen enkele manier verstrekt aan derden. Slechts wanneer de klant zelf aangeeft dat ze een nieuwsbrief wilt ontvangen gebruiken wij de gegevens om deze nieuwsbrief te versturen.
Privacy gevoelige informatie wordt altijd via een beveiligde SSL verbinding verstuurd. Deze informatie is versleuteld en niet zichtbaar voor derden.
Wat zijn Cookies?
Wij gebruiken cookies slechts om het bezoekverkeer op de site te meten. Zo kunnen bijvoorbeeld we zien waar de gemiddelde klant naar zoekt. We kunnen ook zien hoe lang de klant op een bepaalde pagina is. Er worden echter geen persoonlijke gegevens van welke aard dan ook opgeslagen.
De klant kan altijd het gebruik van cookies weigeren. Bovenaan de site staat een link om cookies te weigeren of te accepteren.
Mijn anti-virusprogramma geeft aan dat het niet veilig is om op jullie site te komen. Hoe kan dat?
Waarschijnlijk is het een van de eerste keren dat u bij ons op de site komt. U kunt bij uw anti-virusprogramma eenmalig aangeven dat onze site betrouwbaar is. De melding zal dan niet meer voor komen.
Hoe veilig is het betalingsverkeer?
Al het betalingsverkeer gaat via de meest moderne en beveiligde verbindingen. Deze SSL verbindingen voorkomen dat derden uw betalingsverkeer kunnen zien.
Waar vind ik contactgegevens van jullie?
U vindt het contactformulier op de beginpagina van de site http://www.gezondheid-aanbiedingen.nl/ bij het hoofdstuk contact.
Waar vind ik bedrijfsgegevens van jullie?
U vindt onze bedrijfsgegevens op de beginpagina van de site onder het hoffdstuk over ons of via de volgende link: https://www.gezondheid-aanbiedingen.nl/Over-ons
Waar kan ik klachten of opmerkingen kwijt?
U kunt vragen, klachten op opmerkingen kwijt middels het contactformulier. Deze vindt u op de beginpagina van de site http://www.gezondheid-aanbiedingen.nl/ bij het hoofdstuk contact.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Gezondheid-aanbiedingen.nl
Grotestraat 102
7151BE Eibergen
0545-842041 (gesloten op zaterdag en zondag)
info@gezondheid-aanbiedingen.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.gezondheid-aanbiedingen.nl bij is aangesloten.
Hoe kan ik een artikel retourneren. Wat moet ik doen?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Voor het retourneren van goederen gelden enkele voorwaarden. Leest u daarom eerst de retourprocedure hieronder door alvorens u artikelen terugstuurt.
De goederen kunnen uiteraard enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk), ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet zijn gebruikt.
U kunt binnen 14 dagen een retourzending melden bij onze klantenservice. Vermeld in uw bericht het bestelnummer van uw bestelling en het te retourneren artikel. Na contact met onze klantenservice kunt u het product retour sturen. Bekijk voor meer informatie ook onze Algemene voorwaarden.
Adres voor retourzendingen:
Webshopbeheer
Grotestraat 102
7151BE Eibergen
Voldoende frankeren
Denk bij het verzenden aan een goede verpakking en voldoende frankering. Wij kunnen helaas geen ongefrankeerde pakketten in ontvangst nemen. Ook nemen wij geen Rembours pakketten in ontvangst die betaald dienen te worden. Uw pakket dient uiterlijk binnen 14 dagen na levering bij ons binnen te zijn om te voldoen aan de voorwaarden voor retourneren.
Wij raden u aan een retourzending aangetekend te verzenden om misverstanden achteraf te voorkomen. Na ontvangst van de producten brengen wij u per e-mail op de hoogte. Aansluitend zullen wij zo snel mogelijk, veelal binnen een week, het aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.’
Bijlage I: Modelformulier voor herroeping
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
Aan:
AR Webshopbeheer v.o.f. h.o. www.gezondheid-aanbiedingen.nl
Grotestraat 102
715BE Eibergen
Tel: 0545-842041
info@gezondheid-aanbiedingen.nl
Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
[Naam consumenten(en)]
[Adres consument(en)]
[Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.